Târg de idei în cadrul Programului „Bucureşti RE:imaginat”
ARCUB – Centrul Cultural al Capitalei organizează în perioada 26 martie – 28 aprilie etapa a III-a, Târgul de idei, din cadrul Programului „Bucureşti RE:imaginat” – Burse de idei pentru proiecte culturale iniţiat de Primăria Capitalei, prin ARCUB, ca un instrument de susţinere a artiștilor și a altor persoane fizice active în comunitatea creativă din București.
Expoziția de proiecte are loc în perioada 26 martie – 28 aprilie 2022, între orele 14:00 – 20:00 la ARCUB Gabroveni, Sala Librărie, iar în cadrul acestui proiect vizitatorii pot citi, consulta și viziona proiectele finaliste ale programului.
În perioada 22-25 aprilie expoziția va fi închisă.
Din portofoliul de idei care oglindesc nevoile culturale majore ale oraşului, vizitatorii pot descoperi proiecte culturale care cresc atractivitatea spaţiului public pentru locuitorii oraşului, proiecte culturale care contribuie la descentralizarea ofertei culturale, precum şi proiecte care aduc împreună cetăţenii oraşului şi care contribuie la consolidarea identităţii comunitare şi de cartier.
„Bucureşti RE:imaginat” – Burse de idei pentru proiecte culturale își propune dezvoltarea unei biblioteci de idei transformatoare pentru oraş şi implementarea acestora cu ajutorul unor finanţatori publici şi privaţi.
Astfel, „Bucureşti RE:imaginat” a lansat, în octombrie 2021, un apel de idei de proiecte culturale deschis exclusiv persoanelor fizice sau grupurilor de persoane active în viața creativă a Bucureștiului. Cele 33 de idei de proiecte culturale câştigătoare în urma apelului deschis sunt prezentate public în cadrul acestui Târg de idei, conceput ca un portofoliu de idei care oglindesc nevoile culturale majore ale oraşului.
Programul burselor de idei îşi propune să genereze colaborări active între artişti, entităţi private şi sectorul public. Mai mult decât un instrument clasic de susţinere financiară, programul „Bucureşti RE:imaginat” este o platformă de colaborare între comunitatea creativă a oraşului şi sectorul public şi privat. Scopul programului este de a reimagina astfel Bucureştiul prin convertirea entităţilor publice, private şi de business în potenţiali parteneri, sponsori şi finanţatori ai proiectelor culturale ale oraşului.
Programul „Bucureşti RE:imaginat” – Burse de idei pentru proiecte culturale este desfășurat în parteneriat cu Fundatia The Institute, DC Communication SRL, Filiala Teritorială București a Ordinului Arhitecţilor din România, Nod Makerspace, Zeppelin, Attila Kim Architects, Insula 42, cu sprijinul Direcției Cultură, Învățământ, Turism din cadrul Primăriei Municipiului București.
Prezentările proiectelor din cadrul programului Bucureşti RE:imaginat – Burse de idei pentru proiecte culturale pot fi descărcate de aici.
Harta ideilor Bucureşti RE:imaginat poate fi descărcată de aici.
Partener media: IQads, Smark, Agerpres
Cu sprijinul: Direcției Cultură, Învățământ, Turism a Primăriei Municipiului București
________________________________
Harta proiectelor Bucureşti RE:imaginat