În 2016, Editura Herald te invită în librării, pentru a descoperi a VIII-a ediție a campaniei „Te așteptăm în librărie!“. Prin sloganul „Cărți deschise pentru minți deschise“, Editura Herald dorește să pună în prim-plan rolul crucial pe care cărțile îl joacă în educația non-formală: prin lectură, îi înțelegem mai bine pe ceilalți și reușim să ne facem înțeleși, contribuind astfel la crearea unei lumi mai armonioase.

Când deschizi o carte, de fapt îți deschizi mintea. Cărțile sunt chei aflate la dispoziția ta, pe care le poți folosi oricând și oriunde. Ele te ajută să descifrezi lumea și oamenii care te înconjoară, să te adaptezi la nou, beneficiind atât de înțelepciunea și experiența de viață a gânditorilor din trecut, cât şi de ideile revoluționare, de ultimă oră, ale gânditorilor contemporani.

Cărțile Herald sunt instrumente care îți deschid perspective noi, îți oferă răspunsuri la întrebări fundamentale și te ajută să gândești liber, să desprinzi propriile concluzii din torentul zilnic de informații. Nu ne propunem să edităm cărți pentru toata lumea, ci pentru fiecare. Astfel, selecția noastră de titluri se orientează spre definirea individualității și spre percepția clară a realității. Parcurgând texte fundamentale și domenii precum mindfulness, spiritualitate, parentaj, știință, psihologie, dezvoltare personală, fiecare poate găsi noi vehicule pentru a înainta pe propria cale.

Între 1 august și 1 noiembrie 2016, timp de 3 luni, Editura Herald te invită să intri în librării și să descoperi cele 30 de cărți aflate în promoție. Pe lângă cultivarea unei minți deschise, te vei bucura de 20% reducere la titlurile selecționate.

Afis_te_asteptam_2016_final_810x

La Editia a VII-a, Editura Herald te invita să intri în librărie și să descoperi cum îți poți menține constant tonusul intelectual şi efervescenţa spirituală! Sub forma unor comprimate de hârtie, 30 de cărți aflate în promoţie erau propuse ca alternativă de îmbunătăţirea vieţii cotidiene.

  • ·         Peste 10.000 de carti vandute
  • ·         100 de premii acordate librarilor
  • ·         1.500 de tricouri „Citesti – Traiesti – Esti„ distribuite in cadrul campaniei
  • ·         3 evenimente publice organizate in librariile partenere
  • ·         Peste 150 de librarii din toate zonele tarii
  • ·         Peste 300 de articole de promovare a campaniei in mediul online

Detalii: http://www.teasteptaminlibrarie.ro/