REGULI SPECIALE DE ACCES ÎN CONTEXTUL PANDEMIEI DE COVID-19
Dragi spectatori,
În contextul situației sanitare speciale pe care o traversăm, regulile de acces și de conduită în timpul evenimentelor noastre a suferit unele modificări. Pentru că ne dorim să vă bucurați de o experiență cât mai plăcută, vă asigurăm că am luat toate măsurile necesare, atât la accesul în locație, cât și în timpul desfășurării evenimentului, pentru ca participarea dumneavoastră la Festivalul „Bucureștii lui Caragiale” să se desfășoare în condiții de maximă siguranță.
Contăm pe sprijinul fiecăruia dintre dumneavoastră pentru respectarea regulilor impuse prin acest regulament, care țin de: ora de sosire, protocolul de acces (verificarea temperaturii, purtarea obligatorie a măștii pe toată durata evenimentului), păstrarea distanțării fizice și modalitatea de evacuare. Asumarea riscurilor ce revin în urma participării la un eveniment se face de către toți participanții: spectator, artist, furnizor de servicii sau lucrători.
Vă mulțumim anticipat pentru înțelegere și vă dorim vizionare plăcută!
- Accesul în locație
- Accesul în locație se face pe bază de rezervare, pe www.arcub.ro și www.entertix.ro.
- Din motive de siguranță și pentru a putea parcurge procedurile de intrare în timp util, accesul începe cu o oră înainte de începerea spectacolului și se va face etapizat.
- Fiecare bilet (cu titlu gratuit) va avea comunicată o oră de acces. Rezervările își pierd valabilitatea cu 15 minute după ora de acces indicată pe bilet.
- Purtarea măștii
- Purtarea măștii este obligatorie atât pentru accesul în locație, cât și pe durata evenimentului.
- Pentru a oferi o protecție eficace, masca trebuie să acopere gura și nasul.
- Distanțarea fizică
- Pentru a respecta regulile de distanțare fizică, spațiul de eveniment are o capacitate limitată de 345 locuri, împărțite în două zone: 225 locuri – Zona Scenă, 120 locuri – Zona Ecran.În toate spațiile de eveniment, respectarea distanțării de minimum 1,5 m față de alți participanți este obligatorie. Menținerea distanței fizice între persoane nu se aplică pentru membrii aceleiași familii și/sau grupuri de până la 3 persoane.
- Pentru a respecta reglementările privind distanțele obligatorii recomandate între spectatori, biletele de acces sunt disponibile în pachete de câte 3 locuri. Vă rugăm să nu schimbați poziția scaunelor.
- Intrarea și ieșirea în/din spațiul de eveniment se face prin locurile special amenajate. Vă rugăm să respectați fluxurile de intrare/ieșire conform marcajelor și mențineți distanța fizică și la intrarea/ieșirea din spațiul de eveniment.
- Igienizarea în locație
- Vă rugăm să folosiți soluțiile dezinfectante puse la dispoziție de organizatori.
- Spațiul de eveniment este dezinfectat după fiecare spectacol.
- Triajul
epidemiologic
- La intrare se va efectua un triaj observațional (de tipul: tuse frecventă, strănut frecvent, stare generală modificată) și se va verifica temperatura (cu un termometru noncontact). Dacă temperatura înregistrată depășește 37,3 C, se va repeta măsurarea temperaturii, după o perioadă de 2-5 minute de repaus.
- Dacă se constată menținerea unei temperaturi mai mare de 37,3 C sau/și prezența altor simptome respiratorii ne rezervăm dreptul de a refuza accesul în locație. Astfel, atât persoanele care prezintă simptome de infecție respiratorie (tuse, strănut, rinoree), cât și cele care refuză să le fie verificată temperatura, nu vor avea acces în locație.
- Deplasarea în locație
- Vă rugăm ca, după ocuparea locurilor, să evitați pe cât posibil deplasarea în locație. Ieșirea din zona scaunelor se poate face doar pentru deplasarea la toaletă sau pentru urgențe medicale.
- În cazul efectuării acestor deplasări, vă rugăm să respectați distanța de minim 1,5 metri față de celelalte persoane.
- Dacă părăsiți spațiul de eveniment, reintrarea în locație nu mai este permisă.
- Utilizarea
toaletelor
- Utilizarea toaletelor este permisă pe toată durata desfășurării evenimentului.
- Păstrarea distanței de 1,5 m este obligatorie și la intrarea/ieșirea din zona toaletelor.
- Evacuarea spațiului de eveniment
- Evacuarea locației se face începând cu scaunele din spate și continuând cu cele din fața scenei/ecranului.
- Vă rugăm respectați indicațiile prezentate la fața locului în privința ordinii de evacuare.
odeDe
Descarcă Regulament – Reguli speciale COVID-19
o
REGULI GENERALE
ACCESUL ÎN LOCAȚIE
- Accesul la eveniment se face pe baza unei rezervări online, pe site-urile entertix.ro și arcub.ro, în limita locurilor disponibile. La intrare, vă rugăm să prezentați confirmarea rezervării primită prin e-mail. Aceasta poate fi prezentată pe orice dispozitiv mobil sau în format fizic (printat).
- Pentru a evita aglomerația, accesul se va face etapizat. Accesul publicului începe cu aproximativ 1 oră înainte de ora spectacolului, pentru a trece de etapa de verificare a biletelor și a temperaturii în timp util.
- Rezervările își pierd valabilitatea cu 15 minute după ora de acces indicată pe bilet. Evenimentele încep la ora anunțată.
- Intrarea și ieșirea în și din spațiul de eveniment se fac prin locurile special amenajate. Vă rugăm să respectați fluxurile de intrare/ieșire conform marcajelor și să mențineți distanța fizică pe toată durata evenimentului.
- Organizatorii recomandă spectatorilor ca, odată intrați în spațiul de eveniment, să localizeze cea mai apropiată ieșire de urgență.
- Accesul copiilor cu vârste de până în 14 ani se face doar însoțiți de către un adult, părinte, reprezentant legal sau convențional, acesta fiind direct răspunzător de siguranța minorului. La cererea persoanelor responsabile cu securitatea și monitorizarea, precum și a reprezentanților organizatorului, însoțitorul are obligația să prezinte documente (carnet de elev, pașaport sau orice alt document care conține poza minorului) care atestă vârsta minorului.
- Persoanele cu dizabilități au acces în perimetrul evenimentului în spații special rezervate. Această mențiune trebuie făcută în momentul rezervării.
- Participarea la eveniment se face pe proprie răspundere, inclusiv pentru persoanele cu boli psihice sau fizice pentru care zonele aglomerate, zgomotele puternice, efecte speciale sonore, vizuale și audio reprezintă risc. Aceștia își asumă întreaga răspundere pentru prejudiciile pe care le-ar putea suferi prin participarea la eveniment.
- Organizatorul nu este responsabil pentru:
- Furtul, pierderea sau distrugerea bunurilor personale.
- Situațiile de forță majoră.
CONDUITA ÎN TIMPUL EVENIMENTULUI
- Toți participanții trebuie să respecte regulile sociale, legile și cele enumerate în cele două regulamente (Regulament general și Regulament special de acces în contextul pandemiei de COVID-19). Participanților nu le este permis să desfășoare orice fel de activități ce ar putea să pună în pericol sau să afecteze, în orice mod, siguranța sau drepturile celorlalți participanți.
- Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru eventualele prejudicii (materiale sau fizice) cauzate prin nerespectarea regulamentului și va putea solicita despăgubiri persoanelor vinovate de încălcarea acestuia. Participanții sunt rugați să nu distrugă bunurile aflate în incinta și în împrejurimile zonei amenajate a evenimentului.
- În zona amenajată a evenimentului, este interzisă orice activitate comercială sau de publicitate.
- În timpul evenimentului, participanții sunt obligați să respecte agenții de securitate, să colaboreze cu aceștia și să le respecte instrucțiunile în situaţii de urgență. În caz de incidente de violență sau de punere în pericol a integrității corporale a altor persoane, personalul care asigură securitatea va putea decide evacuarea persoanelor implicate din incinta în care se desfășoară evenimentul.
- Filmatul și fotografiatul în timpul spectacolelor nu este permis.
- În locație este permis accesul cu băuturi nealcoolice îmbuteliate și/sau cu mâncare ambalată.
- Pentru a păstra curățenia în spațiul de desfășurare, vă rugăm să folosiți pubelele amplasate în locație.
OBIECTE INTERZISE
În concordanță cu legile în vigoare, este interzis accesul participanților cu următoarele:
- Materiale toxice, inflamabile sau explozibile, spray-uri paralizante, petarde, artificii, torțe, fumigene, rachete;
- Substanțe interzise, droguri;
- Arme, cuțite, lanțuri sau orice alte obiecte care reprezintă pericol public;
- Obiecte contondente care îi pot răni pe ceilalți;
- Lasere, bannere/steaguri susținute de bețe;
- Drone;
- Umbrele;
- Scaune;
- Rucsacuri, bagaje voluminoase mai mari decât o coală A4;
- Biciclete, scutere;
- Animale de companie;
- Băuturi alcoolice;
- Aparate foto profesionale;
REGULAMENTUL GENERAL PRIVIND PROTECȚIA DATELOR (GDPR)
- Pe perioada festivalului, organizatorii, partenerii organizatorului sau presa acreditată au dreptul de a înregistra și fotografia festivalul. Participanții iau la cunoștință că există posibilitatea de a apărea în astfel de materiale, fără a putea emite pretenții asupra drepturilor cu privire la respectivele materiale. Organizatorul are dreptul de a folosi aceste materiale, de a le publica pe diverse canale (ex. Facebook, Youtube etc.) și de a le utiliza în campanii publicitare fără a compensa, în vreun fel, participantul.
- Prin prezența în locație, participanții își exprimă acordul pentru folosirea imaginilor foto și video din timpul evenimentului.
- Participanții care nu doresc să fie fotografiați sau înregistrați sunt rugați să ia legătura cu echipa festivalului înainte de începerea evenimentului.