Bucharest Graphic Days este un eveniment multiplu dedicat exclusiv graficii, în diversele ei reprezentări. Componenta educațională și implicarea unor artiști importanți din țară și din afara ei definesc scopul evenimentului, de a ridica nivelul estetic vizual existent și de a crește gradul de interacțiune între membri graficieni ai breslei.

Ajuns la ediția a II-a, festivalul este organizat de Asociația Graphic Front & Atelierul de grafică – București și este construit pe colaborarea cu o parte din institutele culturale și cu alte instituții de cultură. Evenimentul va avea trei categorii de conținut, expoziții, workshop-uri, talk-uri în 5 locuri din București. La care se adaugă un concurs de bandă desenată, în colaborare cu Antalis România, rezidențe creative la Viscri, în colaborare cu Fundația Cărturești și un call internațional de afișe: Roar Noise Poster, proiect al Graphic Front.

Mai multe detalii despre programul evenimentului sunt disponibile pe: https://www.graphicdays.ro/programul-evenimentelor/

Biletele au fost puse în vânzare și pot fi achiziționate online de pe arcub.ro, entertix.ro, myticket.ro sau de la casa de bilete ARCUB (str. Lipscani nr. 84-90).

Prețul unui bilet este de 75 lei pentru acces general și 50 lei pentru elevi și studenți.

Biletul este valabil pe toată perioada evenimentului, la oricare din cele 3 Talk-uri și 8 expoziții.

Parteneri principali: ARCUB – Centrul Cultural al Municipiului București, Centrul Ceh, Institutul Polonez București, Institutul Cervantes, Goethe-Institut Bukarest, Ambasada Elveției în România, Forumul Cultural Austriac, Institutul Liszt, Ordinul Arhitecților București, Asociația Ephemair, Fundația Cărturești, ArtHub.

Susținători: Antalis România, Aqua Carpatica, Dagon, Echoes.

Parteneri media: revista Zeppelin, Radio RFI, revista Igloo, Radio România Cultural, PosterTerritory, Revista Golan, The Institute, BookHub, Munteanu, Feeder