Final de campanie – Cărți deschise pentru minți deschise!

După 3 luni în care a invitat cititorii în librării și a oferit resurse pentru învățare și dezvoltare continuă, cea de-a VIII-a ediție a campaniei  Te așteptăm în librărie! se încheie cu rezultate îmbucurătoare.

Campania care încurajează de la an la an lectura s-a desfășurat în perioada 1 august – 1 noiembrie în peste 150 de librării din București și din țară, aducând cu sine un mesaj simplu care a reușit să anime peste 20.000 de cititori ce au îmbrățișat anul acesta sloganul Cărți deschise pentru minți deschise.

Acoperind o paletă largă de domenii  și interese, titlurile pe care Editura Herald le-a propus în oferta promoțională a campaniei au fost la mare căutare, devenind adevărate instrumente de cunoaștere pentru publicul larg.

Unul dintre titlurile de referință a fost Istoria samurailor de Robert Calvet, un volum recomandat tuturor celor pasionați de valorile transmise de cultura Japoniei. Sfera înțelegerii naturii și psihicului uman este încă de mare interes, dat fiind ca volumul Psihic și materie semnat de Marie-Louise Von Franz a fost printre preferatele publicului, urmat de Tratat despre toleranță de Voltaire și Nietzsche pentru stresați de Allan Percy.

Oamenii au fost motivați să pășească în librării atât pentru a răsfoi titlurile din campanie, cât și pentru a cunoaște mai bine autorii preferați.

În cadrul evenimentului intitulat Știința și fascinația descoperirii”, care a avut loc la Librăria Humanitas de la Cișmigiu, s-au purtat discuții despre știință, curiozitate și capacitatea omului de a fi fascinat de lumea pe care o descoperă, prin prisma apariției a două noi titluri în colecția MathesisUn palid punct albastru de Carl Sagan și Destrămarea curcubeului de Richard Dawkins.

Totodată, publicul din Brașov a avut ocazia să cunoască mai bine potențialul cărților la Libraria Șt. O Iosif, cu ocazia lansării volumului Conversații cu tine, alături de autoarea Daniela Andreescu. Această carte  aduce o mai bună înțelegere asupra felului în care oamenii pot construi relații fluente și sănătoase cu sine și cu ceilalți.

Lansarea mult așteptatelor volume În căutarea ființei și Realitatea ființei, la Librăria Cărturești Verona, a propus o nouă abordare în căutarea înțelepciunii și a înțelegerii interioare, toate acestea fiind prezentate publicului român în cadrul evenimentului „Gurdjieff și calea către ființă”.

 

Evenimentul  „Întrebări şi răspunsuri despre feminitate şi relaţia de cuplu”, care a avut loc la Librăria Mihai Eminescu din București, a marcat cu succes finalul de campanie de anul acesta, fiind prilejuit de lansarea a două titluri noi în colecţia Pas în doi: Geografia intimă a femeii şi Sexualitatea masculină.

 

Activitățile derulate nu au fost singurul motor de evoluție a campaniei. Contribuția valoroasă a partenerilor a dus la creșterea semnificativă a notorietății proiectului, publicul devenind din ce în ce mai apropiat de ideea de carte ca factor de dezvoltare personală și socială.

 

Cărțile au fost și sunt instrumente care ghidează și pot deveni cei mai buni îndrumători pe calea evoluției personale.

 

Despre Editura Herald

Înființată în 1994, Editura Herald are un profil editorial structurat și coerent, dublat de calitatea înaltă a lucrărilor, fapt care i-a asigurat o poziționare distinctă pe piața de carte și o prezență marcantă în următoarele domenii: spiritualitate, religie, psihologie, terapie, parentaj, dezvoltare personală, istoria tradițiilor și filosofia culturii.

 

Campanie susținută de:

Vivanatura, Itsy Bitsy, GoldFM, București FM, Radio România Cultural, Transilvania Expres, Radio Gaia, Radio Deea, Radio România Târgu Mureș, Radio Iaşi, Radio Renașterea, Bazavan.ro, dianasolomon23.wordpress.com, ARCUB, LiterNet.ro, Fundația Calea Victoriei, Bookblog, Literaturapetocuri.ro, Edu-News.ro, Suntpărinte.ro, Mămica Urbană, Gratuitor, Ziarul Metropolis, 4Arte, Agenția de carte, Bibliocărti, Bookaholic, Bookhub.ro, Blogul unei cititoare de cursă lungă, Bookuria, Cinemagia, Filme-cărți, GoKid, Hyperliteratura, Kreatoria, Pr Wave, Fundația Prețuiește Clipa, Rabbit Media, Raftul cu Idei, România Pozitivă, Self Care Center, Societatesicultura.ro, Sunt pitic, Montessano, Sayuki’s blog, Trăiește Conștient, Booktopia, Calendarul Magic, Senso TV, Tonica, LumeaMare.ro, România Liberă, Dă Mai Departe, Academia Cațavencu, Festivaluri Românești, Q Magazine, Vox Authors, Povești de Călătorie, Serial Readers, Semne Bune, Bookiseala.ro.

 

Află care sunt librăriile participante la campanie, titlurile selecționate și evenimentele organizate accesând site-ul Te așteptăm în librărie!.