CONFERINȚA DE MARKETING CULTURAL – ARTA ÎMBRĂȚIȘEAZĂ BRANDURILE
Pe 29 octombrie, la ARCUB Gabroveni are loc conferința de marketing cultural, unde sunt așteptați manageri din mediul cultural, oameni de comunicare și membri ai departamentelor de marketing.
Obiectivele Conferinţei de Marketing Cultural au în vedere dezvoltarea pieţei de produse culturale din România, creşterea calităţii produselor culturale oferite publicului şi dezvoltarea evenimentelor culturale ca platforme de comunicare pentru brandurile comerciale şi de corporaţie.
Printre speakerii invitaţi la eveniment se numără: Tudor Giurgiu (Transilvania International Film Festival), Bogdan Stanoievici (Actor/Secretar de Stat Ministerul Culturii), Chris Simion (Undercloud), Constantin Chiriac (Festivalul Internaţional de Teatru Sibiu), Mihai Paun (Electric Castle), Mihaela Paun (ARCUB), Crenguta Rosu (DC Communication) şi mulţi alţii.
Conferinţa constă în discuţii libere între speakeri, moderate de un mediator ce are competenţe în cultură şi brand management. Discuţiile sunt structurate în trei module ce vor aborda varii subiecte din domeniu.
Modulul I: Piaţa evenimentelor culturale (segmentarea pieţei de evenimente culturale, consumul de evenimente culturale din România, evenimentele culturale – motor de dezvoltare regional, bugete necesare în organizarea de evenimente culturale).
Modulul II: Evenimente culturale (platforme de comunicare – descrierea evenimentelor culturale, publicul ţintă, consumul media al publicului de evenimente culturale, oportunităţi de promovare în cadrul evenimentelor culturale – experienţele publicului ţintă, efecte ale evenimentelor culturale în rândul publicului ţintă).
Modulul III: Cultura creşte brandul (motivaţia investiţiilor în cultură, integrarea platformelor culturale în mixul de comunicare, exemple de comunicare prin cultură – studii de caz).
Conferinţa de Marketing Cultural se va desfăşura la ARCUB Gabroveni, pe 29 octombrie, ora 14:00. Pentru mai multe detalii accesaţi http://konzeptconsulting.ro/conferinta-de-marketing-cultural/.