Prezentarea își propune să le arate elevilor și studenților ce înseamnă cu adevărat meseria de game designer: ce face un designer în fiecare zi și ce abilități sunt necesare pentru a transforma o idee într-un joc jucabil. Prin exemple concrete din industrie și discuții despre procesul creativ, scopul este să clarifice diferența dintre a te juca și a crea jocuri, să demonteze câteva mituri despre „viața din gaming” și să arate cât de importantă este colaborarea, gândirea critică și pasiunea în această profesie.
"Lucrez în industria jocurilor video de peste 10 ani. Înainte de a lucra în această industrie am urmat un liceu de matematică-informatică și apoi am petrecut trei ani la Facultatea de Filosofie. Am început testând jocuri, apoi am trecut la dezvoltarea de conținut — misiuni și niveluri. Am crescut apoi spre a gândi jocuri de la 0, iar acum mă ocup de crearea de unelte interne care îi ajută pe alți designeri să construiască jocuri mai ușor. Experiența mea este concentrată în special pe jocuri mobile free-to-play, unde colaborarea și adaptarea continuă sunt esențiale. De-a lungul timpului am predat peste 300 de ore de cursuri de game design, introducând pasionați de game development în bazele designului de jocuri." (Aurel Tălpășanu)