Cum să faci ceva, din nimic. E genul de întrebare pe care artiștii, conștient sau nu, sunt obligați să și-o pună de fiecare dată când sunt în fața unei hârtii goale. În lumea artei digitale 3D, hârtia aceea goală se transformă într-o sferă care seamănă doar cu ea însăși. Avem, de cele mai multe ori, drept suport, un concept pe care să ne bazăm, dar responsabilitatea de a transforma o sferă în ceva cu o identitate a sa poate ridica nivelul de anxietate al oricărui artist. Cum facem să ne confruntăm cu responsabilitatea asta și cu anxietățile care vin cu ea? În workshopul acesta, voi încerca să vă arăt cum fac eu asta. Vin în fața dumneavoastră cu nimic, și voi încerca să fac din el, într-o oră, ceva. Vom vedea împreună dacă voi reuși. Cert e că vom avea ocazia să discutăm împreună despre această confruntare reluată de fiecare artist, la începutul fiecărei noi lucrări. Daniel e un artist cu 10+ ani de experiență în companii precum Amazon Games, Flatter Than Earth, AMC Studio, Ironbelly studios și Eastshade studios.