Un portofoliu solid te poate ajuta să treci de prima etapă de selecție, dar în momentul în care începe interviul tehnic, mulți candidați promițători se blochează. De ce se întâmplă asta?
În această sesiune, Miguel Casillas, Head of Engineering la AMC Studio, explorează „arborele de abilități” tehnice care fac cu adevărat diferența în dezvoltarea de jocuri. De la principiile fundamentale de programare până la nivelul de expertiză pe care studiourile îl caută, vei afla ce îi diferențiază pe candidații care sunt observați de cei care sunt, în final, angajați.
Dacă îți dorești o carieră în industria jocurilor video, această prezentare te va ajuta să investești în bazele potrivite – competențele care nu doar te ajută să obții un job, ci și să evoluezi spre nivelul de profesionist.
Miguel Casillas este un programator experimentat, a cărui carieră în dezvoltarea de jocuri a început chiar în România. De atunci, a lucrat în mai multe țări și a contribuit la o gamă variată de titluri – de la jocuri mobile la console, de la proiecte indie la producții AAA. Deține două diplome de licență, în Game Development și Matematică, precum și un Master în Inteligență Artificială.
Recent, Miguel a lucrat la Forza Motorsport și DOOM: The Dark Ages. Revenit în România ca Head of Engineering la AMC Studio, este dedicat transmiterii experienței sale profesionale și sprijinirii noii generații de dezvoltatori în drumul lor către succes.